Trendspotting: 3D cveće koje se izdvaja (bukvalno)

513

3d

Virtuelna realnost i 3-D tehnologija su već afirmisane u industriji zabave.

 Sada, modna industrija sve brže usvaja najsavremenije tehnologije u večnoj potrazi za nečim novim i drugačijim. Dizajner Iris van Herpen već dugo ekserimentiše sa 3-D štampanjem i Tommy Hilfiger je predstavio virtualne relane slušalice u svojim prodavnicama i pustitio kupce da dožive reviju. Čak Sephora ima novu verziju svoje aplikacije koja vam omogućava da “probate” gotovu šminku.

Za proljeće, drugačiju vrstu 3d trend cveta a ne treba fensi slušalice ili naočale da uživaš. Cvetne aplikacije raznih oblika i veličina postavljaju se na suknje, torbe, jakne i još mnogo toga. Od hyperrealistic bukete do mladalački šarm heklanje cveća, ovi cvetovi se prvi ističu (bukvalno).

 
Komentari
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More